Pagina's

woensdag 9 juni 2010

Magnolia met bloemen







Weer een Magnolia kaart gemaakt.



De stempel van de fairytale collectie heb ik ingekleurd met Distress inkt (victorian velvet-kleding, vintage photo-haren, antique linnen-kleding en haren, tattered rose- gezicht, armen,benen , fired brick -wangen).



De gekrulde achtergrond is een stans van Marianne design (gekleurd met distress forest moss), de swirl is van een stans van Tim Holtz en de bloemen zijn gemaakt met de boemen ponsen van Nellie Snellen, gekleurd met distress inkt (victorian velvet en antique linnen) Erg leuke techniek om zo je eigen gekleurde bloemen te kunnen maken. Het achtergrond papier is uit een vintage blokje van de action.De takjes zijn gemaakt met een Mc gill pons en ook met distress Forest moss gekleurd.
Het resultaat; wel een schattig kaartje vind ik zelf.
Groetjes en tot een volgende keer.
Fieneke



1 opmerking:

  1. Hallo Fieneke,

    Ik had even tijd en daarbij komt dat ik ook nog eens nieuwsgierig ben. Dit is een schattig kaartje geworden, prachtige kleurtjes. Ik vind je bloementjes ook erg schattig.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke