Pagina's

woensdag 11 augustus 2010

Zeemeermin







Als je lang niet je blog vult, maar wel knutseld zijn er een aantal kaarten die ik jullie toch wil laten zien. Vandaar vandaag veel nieuwe dingen. Maar dit is de laatste. De stempel is ingekleurd met distress inkt. De achtergrond is gemaakt met een nestabilitie. Ik heb deze wederom geverft met distress crackle paint en afgewerkt met distress inkt en glimmermist. Ik heb de crackle paint op de gok gekocht in de uitverkoop in een winkel in Den Bosch. Ik had geen idee hoe het werkte en wat ik ermee zou kunnen doen, maar ik vind het erg leuk.






De kaart afgewerkt met schelpjes die ik tijdens de voorjaarsvakantie in Zeeland had verzameld. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten.
Groetjes Fieneke

1 opmerking:

  1. Dear Fieneke

    occasionally I landed on your blog and didn't want to go without writing you a word. I very like the artwork you do and am sure to take a look again from time to time.

    By the way, right now I have a Candy to give away, if you like try your luck; http://creawitch.blogspot.com/2010/08/birthday-candy.html

    Love from Karina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke