Pagina's

woensdag 15 september 2010

Kerstkaarten







Hallo allemaal, Inmiddels al weer even terug van vakantie. Ik zag bij de hobbywinkel leuke knipvellen liggen voor kerstkaarten. Die kon ik niet laten liggen en heb ze gekocht. Vandaar nu een aantal kaarten zonder ingekleurde stempels, maar met een 3D afbeelding. Het papier wat ik erbij heb gebruikt is van Marianne design. Verder is zijn de kaarten aangekleed met creatables (sterren, bloemen, ijspegels), ponsafdrukjes van een Martha steward pons (takjes) en de teksten heb ik gestempeld op katoenpapier en de randen gekleurd met distress ink.


Ben benieuwd naar reakties.


Groetjes Fieneke

1 opmerking:

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke