Pagina's

zaterdag 16 oktober 2010

Een Doosje




Hoi
Ik heb gisteren avond mijn eerste magnolia kado doosje gemaakt. Met mijn nieuwe scor-pal heb ik het doosje gemaakt. Gaat echt super eenvoudig. Daarna versiert met Magnolia's. De stempel aan de voorkant is van de nieuwe herfstkit. De stempel aan de bovenzijde is uit de stampkit uit het voorjaar. Voor het inkleuren van de stempels heb ik gebruik gemaakt van de volgende kleuren distress inkt: Tattered rose, worm lipstick, pumice stone, weathered wood, spun sugar, walnut stain, black soot, brushed corduroy.
De bloemen heb ik gemaakt met creatable stansen van Marianne design, het randje om de deksel met een pons van Martha Steward, de lintjes zijn uit eigen voorraad. Het label heeft ook een randje met de Martha Steward pons. Het label verder gekleurd met distress Worn lipstick en Weathered wood. De tekststempel is van het eigenmerk van Pipoos. Het papier gebruikt voor het doosje is van de serie Elines huis van Marianne design.
Ik heb de smaak van het doosjes maken nu wel te pakken.........moet ik opletten dat straks niet het hele huis vol met doosjes staat. Die zijn iets minder makkelijk op te bergen als kaarten. Ben benieuwd naar jullie reakties op mijn eerste magnolia doosje.
Groetjes aan alle lezers,
Fieneke

2 opmerkingen:

  1. Hoi Fieneke,

    Dank voor je ontzettend leuke reactie!
    Vind het altijd leuk om te horen wat mensen van mijn kaarten vinden.

    Ik heb ook even een kijkje genomen op jouw blog! Maar WOW... jij maakt ook geweldig mooie kaarten zeg!

    Echt super!

    Groetjes,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marieke,
    bedankt voor jouw leuke reaktie!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke