Pagina's

maandag 11 oktober 2010

paars en roze





Weer een week voorbij. Ik had in het weekend pas weer tijd om te knutselen. Twee kaarten gemaakt. Natuurlijk weer met Magnolia stempels. Zaterdag bij een opendag van een hobby winkel mijn verzameling distress ink compleet gemaakt!!! Met o.a. de nieuwe kleurtjes deze kaarten ingekleurd.
De swirl en wielen op de kaarten heb ik geverfd met distress crackle paint (milled lavender en dusty concord).
Bij de roze kaart heb ik gebruik gemaakt van spun sugar, worn lipstick, milled lavender, tattered rose, brushed corduroy, antique linnen.
Bij de paarse kaart gebruik gemaakt van milled lavender, dusty concord, tattered rose, walnut stain, black soot, pumice stone.
Vandaag ook de nieuwe magnolia stampkit in de bus gekregen. Wat is hij weer leuk! Super leuk om bij kerstkaarten te gaan gebruiken.......weer inspiratie genoeg.

Groetjes Fieneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke