Pagina's

maandag 25 oktober 2010

Sent with love en Send a little magic

Na een leuk bezoek zaterdag aan de creabeurs in Gorinchem, zondagavond weer heerlijk zitten kleuren en plakken. Met als resultaat deze twee kaarten.

Bovenstaande kaart gemaakt met een stempel uit de nieuwe serie kerststempels 2010. Voor het inkleuren heb ik de volgende kleuren distress inkt gebruikt: pine needles, shabby shutters, bundled sage, tattered rose, worn lipstick en walnut stain.
Het bruine waar ze op zit is een gedeelte van de stans van Tim Holtz (de houder en het uithangbord). Deze heb ik met crackle paint walnut stain geverft en daarna nog inkt walnut stain eroverheen. Bij het achtergrond papier en het kantenrandje (gemaakt met de doily lace pons van Martha Stewart) heb ik de randen ook gekleurd met Walnut stain.
De tekst stempel is een stempel van fairy doodle van Cardcraft. De bloemen zijn gemaakt met flower ponsen.



De tweede kaart heb ik gemaakt met stempels uit de Fallkit 2010 van Magnolia. Voor het kleuren heb ik de volgende distress kleuren gebruikt: Weathered wood, chippes sapphire, stormy sky, tattered rose, worn lipstick, antique linen, scattered straw, mustard seed.
De bloemen heb ik gemaakt met een flower pons. De randjes van de bloemen met chipped sapphire gekleurd.
De wolken heb ik gesneden met de slice. De tekst is een ook een stempel van fairy doodle. De randen van de wolken en de randen van de achtergrond ook met chipped sapphire gekleurd.
De steentjes in de swirl en op de bloemen heb ik erop geplakt met de hotfix.
Ik ben benieuwd wat jullie van beide kaarten vinden.
Groetjes Fieneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke