Pagina's

dinsdag 16 november 2010

Weer een paar kerstkaarten

Dit weekend maar weer eens kerstkaartjes gemaakt. De foto hierboven is onder kunstlicht gemaakt. Maar 't is nog redelijk gelukt.
De achtergrond heb ik met glimmermist gemaakt en een achtergrond stempel met bladmuziek. Daarop een sterstempel gestempeld en deze met embossingpoeder bronskleurig gemaakt.

De magnolia stempel, een stempel uit de kerstserie van 2010, heb ik ingekleurd met distress in de volgende kleuren: tattered rose, worn lipstick, antique linen, aged mahogany, walnut stain, vintage photo en black soot. De bont randjes heb ik gemaakt met pluster-tex van viva decor.
De tekststempels zijn van Marianne design.


De bloemen zijn gemaakt met creatables van marianne design. De bloemen ook gekleurd met distress aged mahogany. De takjes heb ik gemaakt met een Mc Gill pons.

Het tweede kerstkaartje is natuurlijk ook weer een magnoliastempel. Deze heb ik ook met distress ingekleurd. Met de volgende kleuren: tattered rose, aged mahogany, worn lipstick, walnut stain, forest moss en shabby shutters. 
Met stickles heb ik er wat glitter op aangebracht. Deze bontrandjes heb ik ook met pluster-tex gemaakt. Het achtergrondpapier is een knipvel wat ooit in de hobby handig heeft gezeten.
De tekststempel is uit de magnolia kerstcollectie van 2010. De bloemen zijn net als de bloemen op de eerste kaart gemaakt met creatables en de takjes zijn ook gemaakt met een Mc. Gill pons.
Leuk dat je weer even op mijn blog kwam kijken.
Groetjes Fieneke

1 opmerking:

  1. mooie kaarten heb je gemaakt, van de bovenste vind ik het super zoals je het papier bewerkt hebt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke