Pagina's

zondag 16 januari 2011

Bloemen

Hallo lieve bloglezers, geen kaartje dit keer. Maar wat dan wel. Ik heb vandaag besteed aan een internet cursus haken. Ik zag heel veel leuke gehaakte dingen op diverse blogs.........de inspiratie om dat ook eens te gaan proberen.
Ik heb echter voor de laatste keer op de basisschool gehaakt! Ik heb een bolletje katoen op geduikeld van de zolder en een haaknaald (die had ik zowaar ook nog). Met behulp van You tube (lang leven internet) ben ik de basissteekjes gaan oefenen. Dit is het resultaat! Een lapje met stokjes, halve stokjes, vasten, halve vasten, losse enz..
Daarna heb ik met behulp van You tube en diverse blog tutorials deze bloemen gemaakt.
Er zit nog menig slordigheidje in maar.......voor het begin, het lijkt in ieder geval op een bloem.
Ik ga nog veel oefenen en op zoek naar haakgaren.
Maar het begin is gemaakt.
Groetjes, leuk dat je langs kwam en tot een volgende keer.
Fieneke

3 opmerkingen:

  1. alle begin is moeilijk, maar het ziet er al knap uit hoor, pas op, je hebt er zo een nieuwe verslaving bij.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goed gelukt toch? maar het is echt een verslaving hoor, enne...alle begin is inderdaad moeilijk.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap joh!!
    Ik doe het je niet na.
    Ze lijken al echt op bloemen.

    X van ons uit Gestel

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke