Pagina's

zondag 20 februari 2011

With all my heart en een award!


Om te beginnen, Ik kreeg deze week een award van Irm! Bedankt daarvoor Irm, het is altijd leuk om op deze wijze waardering voor je creaties te krijgen. Ik heb de award in mijn sitebar gezet. Ik vind dat al mijn blog bezoekers wel een award verdient hebben dus.............hij is voor jullie! Ik vind super leuk dat jullie mijn creaties komen bekijken en een reactie achter laten. Ik hoop dat mijn creaties een reden blijven om af en toe eens op mijn blog langs te komen.
Nu natuurlijk ook nog even eeen toelichting op mijn kaart.
Ik heb voor deze kaart papier gebruikt uit blokjes van de Action. De randen heb ik bewerkt met de distresser en gekleurd met distress inkt. De bloemen heb ik gemaakt met bloemen ponsen (3 verschillende maten). De Magnoliastempel is uit de celebration serie van 2011.
Voor het inkleuren heb ik de volgende kleuren distress inkt gebruikt: Black soot, tattered rose, fired brick, weathered wood, faded jeans en antique linen.

Verder heb ik de kaart afgewerkt met een aantal pareltjes gemaakt met een pearl pen en een tekst stempel (een clearstempel van forever friends).
Tot een volgende blog maar weer.
Groetjes Fieneke

7 opmerkingen:

  1. hoi fieneke,
    wat een mooie kaart en die stempels zijn echt mooi.
    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuke kaart weer Fieneke! Deze stempel vind ik een van de leukste van die serie.
    Vooral haar laarsjes met de kuitbroek...echt een hippe tilda;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Fieneke
    Wat een schatje weer, leuk om te lezen dat het papier van de action komt, ik heb er ook net hele leuke blokken gekocht, maar nog niets mee gedaan.
    Dit is dus een superidee!
    De stempel is een schatje, en heel mooi ingekleurd!
    Groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey Fieneke,
    Wat een stoere kaart vind ik dit! Ook leuk om met Distress te werken hè,doe ik ook graag.
    Heb net een paar vazen met bloemen gemaakt.(bijna af)Groetjes en tot een volgende keer,
    Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend kaartje, mooie tinten blauw,

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is mooi geworden Fieneke!
    Ik kleur zelf met de copics, maar heb al wel bedacht dat ik er tzt distress refills bij ga kopen; wat kun je daar mooi mee kleuren zeg!

    Liefs,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke