Pagina's

zaterdag 12 maart 2011

Vakantie bloemen

Hallo bloglezers. Hier weer een berichtje van mij. Om te beginnen bedankt voor jullie reakties op mijn vorige blog. Altijd erg leuk om te lezen. Wij zijn met zijn ons gezinnetje een weekje weg geweest naar een bungalow park. Heerlijk een week er tussen uit. Ik had alleen haakkatoen meegenomen verder geen hobbyspullen. Ik heb nog een klein voorraadje bloemetjes gehaakt. Daarna heb ik mij eens gestort op de voorbeelden uit het boek "100 bloemen om te haken en te breien". En zie hier het resultaat.

Het is leuk om te doen, maar nog niet zo eenvoudig. Het valt nog niet mee om de patronen te lezen. Af en toe rommel ik dan nog maar een beetje. Maar het resultaat is al best wel leuk.

Voor iedereen die het ook leuk vind om te haken is het boek wel een aanrader. Ik heb het boek bij de uitgever besteld. Het boek is geschreven door Lesley Stanfield en uitgegeven bij Librero.
Verder geen bijzonderheden meer. Ik kom snel weer met een nieuw berichtje, maar ik moet eerst bij daglicht nog wat foto's maken.
Leuk dat je weer langs kwam en tot een volgend berichtje maar weer. Groetjes Fieneke

6 opmerkingen:

  1. Hoi hoi,

    wat ziet dat er leuk uit zeg!! Dat boek is zeker een aanrader, zal eens op internet gaan snuffelen!!!
    Bedankt voor de tip en fijn weekend!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk te lezen dat jullie een fijne week hebben gehad!! En je bloemen zijn schitterend, doe het je niet na!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wouw wat zijn ze mooi zeg!
    Vooral het bloemetje links bovenin vind ik heel apart.
    Groeten Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze zien er prachtig uit je bloemen, je hebt zo een lekker voorraadje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wauw!
    Ze zien er SUPER uit!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Fieneke,
    Leuk dat je mijn volger geworden bent. Zo kunnen we nog van elkaar leren. haha. Dat boek heb ik ook staan wel hele leuke dingen in maar de beschrijving is soms moeilijk ja. Ikj haak al heel lang dus heb er iets minder moeite mee.
    Leuk dat je in Drunen woont, daar heb ik ook dik 10 jaar gewoond, mijn jeugd doorgebracht. Grappig he.

    Ben weer benieuwd naar je volgende creaties.
    Doei doei Alice

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke