Pagina's

dinsdag 12 april 2011

Waiting Tilda

Hoi bloglezer, gezellig dat je weer even langskomt! Super leuk al die bezoekers en de reacties!
Ik heb weer een Magnolia kaartje gemaakt.
Voor deze kaart heb ik een stempel gebruik uit de stampcollection winter en christmas 2007; "waiting Tilda".
Al een oudere stempel maar ik blijf hem erg leuk vinden.
Ik heb de stempel ingekleurd met de volgende kleuren distress: worn lipstick, tattered rose, fired brick, shabby shutters, walnut stain en vintage photo.
Voor de achtergrond heb ik papier gebruikt uit een papierblok vintage van de Action. Het randje aan de onderzijde heb ik gemaakt met een pons van Martha Steward.
Het hart met vleugels heb ik gemaakt met een stans van Sizzix "heart wings" van Tim Holtz.
Het hart en de vleugels heb ik geverft met cracklepaint: worn lipstick, fired brick en shabby shutters. Na het drogen heb ik er glimmermist overheen gespoten.
Verder heb ik voor de afwerking nog wat parels gemaakt met een pearl pen, de banner heb ik gemaakt met een nestabillitie en de tekst heb ik gemaakt met een stempel van een clearstempelset "friendship sentiments" van Kaisercraft. Her en der heb ik nog wat randjes met distress bruin gemaakt.
Dat was het weer voor vandaag. Tot een volgende creatieve uitspatting maar weer.

Groetjes Fieneke

8 opmerkingen:

  1. Hoi fieneke
    Wat een mooie kaart!
    erg leuk geverft met cracklepaint, mooi effect!
    groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow SUPER LEUKE kaart zeg!
    Heel mooi alles past.
    Groeten Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Fieneke, wat een geheel, hij is gewoon superrrr!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een gave kaart, mooi het hart en lieve Tilda heb je erbij gebruikt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart en leuk met die crackle paint,Fieneke!
    Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooohhh wat is ie leuk!!!!!!!! En dat crackle paint geeft ook een heel leuk effect!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje , Ik kwam via via op jouw blog. Als magnolia fan ben ik gelijk ook volger van jouw blog geworden.

    liefs
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige kaart, en wat geeft dat crackle paint een ontzettend gaaf effect!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke