Pagina's

zaterdag 4 juni 2011

Magnolia, Thinking of You

Gisterenavond o.a. weer een Magnolia kaartje gemaakt. Dit keer met een nieuwe stempel uit de Sweet rainbow  collection "Tilda with ponytail". Wat zijn het toch weer leuke stempels in deze serie.
Ik heb voor deze kaart papier gebruikt van Capella. De stempelafdruk heb ik ingekleurd met distress inkt: tattered rose, fired brick, tumbled glass, walnut stain, antique linen en pumice stone.
Ik heb dit keer een blonde Tilda gemaakt. Ik zag dat ik eigenlijk altijd Tilda met bruine haren maak. Heel vaak ingekleurd met walnut stain.
Verder de kaart versiert met een swirl, een label en blaadjes gemaakt met doohickey stansen van Magnolia en een bloem gemaakt met een nestabilitie.
Voor de afwerking nog wat pareltjes erop en een tekst stempel.
Ik ben erg tevreden over het resultaat.
Ik ga nu van het mooie weer genieten en de meiden naar de scouting brengen.
Vanavond, na de bbq, vast nog wel weer even tijd om te freubelen.

Groetjes Fieneke

8 opmerkingen:

  1. Hoi Fieneke,
    heel origineel om Tilda eens op een tag te laten zitten! Mooi ingekleurd. kortom een geslaagd kaartje!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Fienke,

    wat een leuke idee om tilda op een tag tezeten en zeer mooi ingekleurd en heel mooie kaartje geworden

    liefs Mnauela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw ook weer mooi zeg!!!
    Groet Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh Fieneke, ze is weer leuk geworden! Prachtige kleuren ook! Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi,

    wat weer een prachtig kaartje!! Wat leuk hoe je Tilda op die tag laat zitten!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Fieneke,
    Wat een prachtig kaartje!!
    En..... ik sluit me aan bij de bovenstaande reacties.....heel leuk om Tilda zo op 'n tag te zetten.
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Fieneke, deze is echt schitterend zeg. Prachtig ingekleurd ook en die swirl vind ik ook errug mooi. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke