Pagina's

vrijdag 8 juli 2011

Zwanger!

"t is weer eventjes geleden. Dit keer een kaartje voor een  zwangere. Een kaartje voor mijn broer en schoonzus die hun derde verwachten! Leuk, weer uitbreiding van de familie.
Ik heb voor het kaartje de stempel van de zwangere Tilda gebruikt. Ik heb het afdrukje (dit keer een keer gestempeld met bruine inkt die ik net heb gekocht) ingekleurd met distress, walnut stain, black soot, tattered rose, fired brick en antique linen.
De bloemen heb ik gemaakt met een shapeabilitie. De blaadjes zijn gemaakt met een doohickey van Magnolia. Het label zat in een blokje van de Action. De tekst heb ik gemaakt met de losse letters. Het ribkarton heb ik bewerkt met distress stain antique linen en glimmermist.

Mijn vorig berichtje was al weer even geleden. Ik was ook druk bezig geweest met het maken van een klok voor de klas van onze oudste dochter. Ik was daar groepsouder en het is dan gebruikelijk samen met de kinderen iets voor de leerkracht te maken als bedankje. Ik heb samen met de klas de onderstaande klok gemaakt. Alle kinderen hebben op een cirkel een foto geplakt en naam en evt. nog was anders erbij geschreven. Deze foto's heb ik verwerkt tot een wijzerplaat voor een klok. Deze klik hebben we vandaag aan de juffen aangeboden.
Ik heb de foto's anoniem gemaakt omdat ik natuurlijk niet alle kinderen met foto op internet kan zetten. Maar ik wilde jullie toch even mijn gefreubel van de afgelopen week laten zien.

Leuk dat je weer even langskwam. En iedereen weer bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige creatie.
Iedereen een fijn weekend en tot een volgende keer.

Groetjes Fieneke

10 opmerkingen:

  1. Ooh wt een schitterend idee zeg die klok! En ook echt nuttig voor de klas!!
    Je kaartje is ook weer prachtig Fieneke!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geeft die bruine inkt een gaaf effect, super mooie kaart met prachtige bloemen!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heel mooi kaartje Fieneke.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje zeg!!! Wat een lief stempeltje is dat!!!
    En je klok is helemaal geweldig!!! Wat zullen ze dat leuk hebben gevonden!!!!!!!

    gr. arjette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Fieneke, wat leuk om weer een post van je te lezen en wat een schattig kaartje en die zwangere Tilda kende ik nog niet. Mooie kleuren heb je ook gebruikt! Groetjes en tot snel weer, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je kaartje vind ik zo lief wat een mooie kleuren heb je gebruikt.
    En die klok super wat een leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Fieneke, wat een schattig kaartje en wat leuk zeg die klok! Bij mij is het omgekeerd, ik moet met de kinderen wat maken voor mijn hulpouders!! Wij hebben een groot lieveheersbeest gemaakt van papier maché met bovenop in een paperclip houder de klassenfoto erop. Ze waren erg leuk geworden.
    Maar ik heb goed nieuws voor jou, je hebt mijn blogcandy gewonnen! Gefeliciteerd hoor. Wil je me even mailen met je adresgegevens? Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterende kaart fieneke
    erg leuk gedaan
    en wat een leuk idee die klok
    echt super
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi kaartje en die klok ook super gemaakt

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Fieneke,
    Wat een super creaties weer! Vind de klok een erg leuk idee! Maar je zwangerschapskaart vind ik helemaal super! Mooi gedaan hoor.
    Groetjes,Irm

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke