Pagina's

zondag 7 augustus 2011

chinese Tilda

Hallo allemaal, om te beginnen welkom aan mijn nieuwe volgers allemaal. Altijd weer leuk om te zien en te lezen dat mensen jouw freubels de moeite waard vinden om af en toe eens te komen bekijken!
Dit keer weer een tilda kaartje met twee van mijn favorieten, Magnolia stempels en mallen en mallen van Tim Holtz. Ik heb de vogelkooi en vogel gestanst uit karton en beide bewerkt met glimmerglam (kleuren: Bordeaux en Stiletto).
Achter de vogelkooi een label van Magnolia met daarop een stempel met chinese tekens (van Pipoos).
Tilda is een stempel uit de Bon voyage collection van 2010, die heb ik ingekleurd met distress inkt. Oa. met de kleuren black shoot, faded jeans en victorian velvet. Het achtergrond papier is uit een paper block van Marianne design. De bloemen zijn met een stansen gemaakt van Magnolia en Spelbinders, de blaadjes zijn gemaakt met een creatable. En zoals op veel van mijn creaties mogen ook een paar pearlpen pareltjes niet ontbreken.
Leuk dat je weer even langs kwam. Heb je zin om een berichtje achter te laten....ik vind het altijd erg leuk om te lezen wat jullie van mijn creaties vinden.
Heel veel groetjes en tot "blogze" maar weer.
Fieneke

15 opmerkingen:

  1. wauw wat een prachtig kaartje!
    er leuk met die vogelkooi en prachtig ingekleurd!
    groetjes, mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, Fieneke!!
    Lieve groetjes en een heel fijne avond nog!
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje zeg!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Fieneke,

    Ik vindt het een heel mooi kaartje.
    super mooie kleuren.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi fieneke

    Wat een super leuk kaartje.
    En super mooi van kleur.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Fieneke, wat is je kaart weer prachtig geworden meis! Helemaal mooi! Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is weer prachtig, vooral de kleuren zijn heel mooi zo!
    Groet Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een mooi kaartje fienneke

    de tilda heb ik ook leuk met die chinese letters er bij

    en prachtige kleuren

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wowww geweldig, wat een schitterende kaart, met prachtige kleuren!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterend kaartje fieneke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Fieneke,
    Wat een leukje is dit weer! Maar wat vind ik je onderstaande koffertjes leuk!!!!!
    Ben niet zoveel aan het bloggen geweest,vandaar dat ik ze waarschijnlijk gemist heb.
    Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super mooi kaartje. en wat een lieve afbeelding.
    gr.Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik blijf me verbazen over die prachtige kaarten van je!!

    Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk!!!! Vooral het chinese..

    Groetjes Mechy

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke