Pagina's

vrijdag 23 september 2011

Een cadeautje

Hoera, we zijn er weer! Na een paar weken klussen, wonen we weer beneden. Onze vloer is klaar, de muren en plafond zijn gewit. Het is heel mooi geworden, maar wat een klus. Met 5 personen een paar weken op een slaapkamer wonen is wel even afzien. Maar het resultaat mag er zijn. Nu nog wachten op onze nieuwe banken en dan kunnen we er voorlopig weer tegen. Maar ook mijn knutselspullen zijn weer uitgepakt, dus heb ik mij weer heerlijk uit kunnen leven. Iedereen die de afgelopen weken op mijn blog heeft gereageerd...BEDANKT.....super leuk, en al mijn nieuwe volgers WELKOM! Leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden en het de moeite waard vinden om mijn creatieve uitspattingen te volgen.

Mijn eerste project na onze verbouwing is een cadeautje voor mijn schoonvader geworden, die vandaag jarig is. Ik heb hiervoor een houten wijnkoker gebruikt die ik eens bij de action heb gekocht (soms zie ik zoiets staan en dan koop ik het maar met het idee....."leuk om op te pimpen en komt altijd nog eens van pas").
De stempel aan de voorkant is van crafty individuals. Deze heb ik gekleurd met distress weathered wood en stormy sky. Voor de achtergrond een stuk golfpapier bespoten met glimmermist. Een stukje jute en designpapier. De letters op de achterzijde heb ik uitgesneden met de Slice.
Verder heb ik er heel veel wieltjes opgeplakt die ik heb uitgesneden met Tim Holtz stansen en geverft met crackle paint picket fence. De swirls zijn ook gemaakt met een stans van Tim Holtz (Elegant Flourishes). Het randje aan boven en onderzijde is gemaakt met een pons van Martha Steward.

Het label is ook gestanst met een stans van Tim Holtz (Tiny tabs & tags). Dit label heb ik gekleurd met distress, een tekst stempel erop van Marianne design en wat jute en een wieltje.
Van avond gaan we op verjaardagsvisite en het cadeautje overhandigen. Natuurlijk stop ik er ook nog iets lekkers in.

Leuk dat je weer langs bent gekomen! Tot een volgend berichtje,
Groetjes en een fijn weekend Fieneke

12 opmerkingen:

  1. Dat heb je weer gaaf opgepimpt! Altijd handig om bruikbare dingen te scoren, komt altijd weer van pas! Fijn dat de verbouwing achter de rug is. Nu weer lekker aan de freubel.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er super gaaf uit, wat een gewldig leuk cadeau.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Fieneke

    Wat een prachtige creatie.
    Echt schitterend mooi gemaakt.
    Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je Schoonvader.
    En veel plezier in jullie opgeknapte woning.
    Heb een heel fijn weekend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oohh zeg, wat een schitterend kado heb je gemaakt!! Geweldig!!! Wat zal je schoonvader er blij mee zijn!! Van harte gefeliciteerd!!!
    En nu lekker genieten van je nieuwe kamer, kan me voorstellen dat met 5 personen op 1 slaapkamer niet écht handig was....
    Fijn weekend!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi kado voor je schoonvader

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig cadeauverpakking heb je gemaakt, super mooie details, ik bewaar en koop tegenwoordig ook de vanalles met het idee, je weet niet wat je er ooit mee kan doen.
    Gelukkig heb je de verbouwing achter de rug en kan je nu genieten van je mooie nieuwe kamer.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Fieneke,
    wat leuk zeg dat je op de opendag was vandaag!
    Je creatie is weer super geworden!
    De kleuren zijn ook erg mooi bij elkaar.

    Groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Welcome back Fieneke en fijn dat je al weer bijna op orde bent! Ik kijk weer uit naar je prachtige crea's! Deze nieuwe binnenkomer doet het al helemaal goed! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ZO MOOI zeg je bent weer helemaal terug en hoe!
    Heel mooi gemaakt Fieneke!
    Fijn dat je weer klaar bent!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Fieneke, oh wat een leuk kado voor je schoonvader!! Prachtig zeg, jij had wel inspiratie! Ik ken het hoor zo'n verbouwing; heb 3 maanden op de slaapkamer boven vertoefd. Het is inmiddels 10 jaar geleden maar ik weet het nog errug goed. Wat ook zooo blij dat we terug naar beneden konden. Maar het is altijd wel de moeite waar nietwaar?? Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wouw schitterend cadeau voor je schoonvaer
    echt super fieneke
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hier is dan de schoonvader.
    Ik wilde je nog bedanken voor het bizonder mooi en creatief kado.
    Hij heeft een ere plaats gekregen en wordt om de twee dagen afgestoft. Jammer eigenlijk dat je maar een keer per jaar jarig bent.
    Groet en kusje Opa Henk.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke