Pagina's

vrijdag 7 oktober 2011

Een kaarsje

Om te beginnen, ik heb 100!!!!! volgers, wat ontzettend leuk. De nieuwe volgers Welkom! (oooo is zie nu, op zondag, ik had 100 volgers...).
Deze week viel de herfstkit van Magnolia op de deurmat. Wat een leuke stempels dit keer! Mijn handen kriebelden, dus moest ik er gisteren een kaartje mee maken, al ben ik met iets heel anders bezig wat nog afgemaakt moet worden.
Ik heb voor dit kaartje papier gebruikt van Pion (zo'n mooi papier!). Uit dit papier ook een klok gesneden met een Tim Holtz stans, en bloemen met een crealies stans.
Deze tekst stempel van Nicole Verkooijen vond ik erg toepasselijk bij dit plaatje. (al is het natuurlijk ook een leuke stempel voor kerst).
Tilda heb ik ingekleurd met distress inkt (walnut stain, tattered rose, fired brick, antique linen, pumice stone en victorian velvet en wild honey).

Om het geheel compleet te maken nog wat randjes gedistressed met de kleur pumice stone en nog wat plakpareltjes erop.
Ik vind het zelf wel een lief kaartje geworden. Willen jullie je reactie kwijt, laat het gerust weten, ik vind het erg leuk om ze te lezen.

Groetjes Fieneke

17 opmerkingen:

  1. Je maakt prachtige creaties Fieneke, dus logisch toch die 100 volgers:-))
    Deze is echt zo schattig en het papier is idd prachtig!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je 100 volgers!
    Hele mooie kaart heb je weer gemaakt met prachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. van harte met je 100 volgers.
    en je kaartje is een schatje!!
    Hele lieve stempel.

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje!!!
    Super dat je al 100 volgers heb, leuk hoor!
    Fijn weekend!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje hoor.
    Prachtige kleurtjes bij elkaar.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart heb je weer gemaakt! Mooi papier, mooie stans, super gave stempel!!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw zeg Fieneke, wat een schitterende kaart weer meis! Lieve groetjes,Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is weer een lief,leuk kaartje Fieneke
    Echt Schitterend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi zeg......
    En wat een supergave stempel, mooi gemaakt weer hoor!
    Groet Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Fieneke, gefeliciteerd met je 100 volgers. Dit is weer een prachtig kaartje zeg. Leuke stempel ook. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterende kaart fieneke
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie kaarten en knutsels.
    En ik wil even zeggen dat ik het geweldig vind dat je energy4all steunt !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is hij mooi he de kit, je hebt er ook een schitterende kaart mee gemaakt, gefeliciteerd met je 100 volgers.
    liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig zeg! En de kit is zoooooo leuk ;-)

    Groetjes Hélène

    ps gefeliciteerd met je 100 volgers.. er komen er vast nog veel meer bij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En ik ben volger nummer 102! Ik wilde je al eerder volgen maar had steeds problemen met Blogger...GRRR! Maar nu is het gelukkig gelukt.

    Je kaart is prachtig! Mooi kleurwerk ook en de klok vind ik erg leuk!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Fieneke

    Wauw!!
    Dit is echt zo een geweldig kaartje!
    De klok op de achtergrond is helemaal super!
    En ben dol op Magnolia's dus,dat maakt het helemaal perfect.

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  17. gefelicitterd hoor, 100 volgers ddar zit ik nog lang niet aan. leuke dingen maak je, deze is ook helemaal geweldig. ik vind die klok ook zo leuk. gr Lilian

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke