Pagina's

zaterdag 15 oktober 2011

Kado hartjes



Hallo allemaal, dit keer heb ik weer een kadootje gemaakt. Mijn ouders vierden deze week hun trouwdag en waren niet thuis. In plaats van bloemen heb ik deze hartje lijstjes gemaakt waar nog de foto's van onze kinderen in komen. Ik moet het ze nog gaan geven, maar ik verwacht niet dat ze ondertussen op mijn blog kijken (toch....?!)
Als basis heb ik 3 houten lijstje gebruikt die door een touw worden verbonden met elkaar. Gekocht bij pipoos. Deze lijstjes heb ik beplakt met design papier (randje met distress bewerkt).
Alle 3 de lijstjes heb ik voorzien van een Magnolia stempel. Alle 3 Tilda's zijn uit de nieuwe Herfstkit van de serie "Sweet christmas dreams" (sweet christmas Tilda, Ribbon Tilda  en Tilda with crosstich heart).




Ik heb de stempels ingekleurd met distress (tattered rose, walnut stain, weathered wood, walnut stain, victorian velvet, fired brick en antique linen). De bloemen heb ik gemaakt met spellbinder mallen en doohickey's van Magnolia (inclusief de nieuwe "hellebores"), gemaakt van beige linnenpapier en bewerkt met distress antique linen en victorian velvet en een klein beetje vintage photo.
Voor de afwerking heb ik doohickey's gebruikt (heart swirl, en de mijn nieuwe spruce twig en vintage misletoe, wat is de nieuwe magnolia serie toch weer super leuk, zowel de stempels als de doohickey's) en twee creatables "leaves". De bladeren heb ik gestanst uit linnenpapier wat ik eerst heb bewerkt met een distress stain forest moss.
Dit is het eindresultaat geworden. De foto's van de kids moet ik er nog indoen. Ik vind hem wel leuk geworden, bijna jammer om weg te geven :)
Ik wens iedereen een fijn weekend en tot het volgende berichtje.

groetjes Fieneke

14 opmerkingen:

  1. Zooooo leuk! Mooie bloemen en prachtig inkleurwerk ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhhhhh Fieneke, wat supersmooi!!!! Daar zullen je ouders heel blij mee zijn! lieve groetjes, chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, wat een mooi cadeua, met een persoonlijk tintje, ziet er geweldig uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt supersuper mooi!
    leuk zijn ze he, de nieuwe spulltjes van magnolia!

    Groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Fieneke

    Dit is super mooi.
    Dit is echt een prachtig cadeau,waar je Ouders blij mee zullen zijn.
    Heb verder een fijn weekend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o wouw fieneke dat is echt gewledig leuk geworden
    echt super kan em voorstellen dta ej er trots op bent zou het zelf ook zonde vinden om m weg te moeten geven hihi
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig wat een mooi cadeau heb je voor je ouders gemaakt! Wat zullen ze hier blij mee zijn. Heel knap gedaan en een leuk idee ook!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. helemaal geweldig Fieneke!
    wat zijn ze mooi de nieuwe stempels...
    prachtig afgewerkt!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooooohhhh die is écht super goed gelukt, wat ontzettend mooi!! Met de foto's er in zal het vast heel leuk staan, kan me voorstellen dat je het bijna zelf wilt houden... haha.. gelukkig kan je het vaak genoeg zien bij je ouders... maar vaak om een bakkie gaan dan... haha
    Fijn weekend verder!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dit onwijs leuk gemaakt!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O wauw wat mooi dit en kan mij voorstellen dat je het bijna zelf wil houden
    maar een prachtige kadootje dit

    dan maak je toch nog eentje voor zelf meid

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw! dit vind ik echt te gek! schitterend gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ZOOOOOOOOO wat is dit SUPERMOOI zeg!
    Dat is leuk verzonnen, en ook zo mooi gemaakt zeg!
    Inderdaad zonde om weg te geven, maar ja het blijft in de familie moet je maar denken haha.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige hanger echt heel mooi daar zijn je ouders vast heel blij mee!

    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke