Pagina's

dinsdag 10 april 2012

Van Harte gefeliciteerd....

Op deze regenachtige dag weer eens een een kaartje met een Magnoliastempel  gemaakt. Ik heb voor dit kaartje een stempel gebruikt uit de nieuwe lentekit van Magnolia. Tilda heb ik ingekleurd met distress inkt (tattered rose, fired brick, festive berries, chipped sapphire).
De achtergrond heb ik ook gemaakt met een stempel uit de nieuwe Magnolia kit. Deze schelp heb ik een aantal keer gestempeld met witte paintdabber op een witte achtergrond. Daarna heb ik de achtergrond gesponst met distress inkt (stormy sky, chipped sapphire en vintage photo).
Daarna heb ik de wieltjes uitgestanst met een stans van Tim Holtz en een beetje slordig bewerkt met crackle paint. Nog wat jute door de wieltjes en aan de zijkant van de kaart geplakt.
Als laatste nog een tekststempel erop van Elines huis en het kaartje vond ik klaar. Kon ik hem nog even aan jullie laten zien. Een lieve Tilda stempel op toch een beetje een stoer kaartje, zonder bloemetjes en tierlantijntjes.


Groetjes Fieneke



17 opmerkingen:

  1. Hallo Fieneke,

    Wat een leuke kaart heb je gemakt.
    En wat is die nieuwe stempel weer leuk van Magnolia.
    Wat heb je dat leuk gedaan met die schelp achtergrond ziet er heel leuk uit.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem prachtig! En wat leuk gedaan met de wieltjes en de crackle paint!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje heb je gemaakt! Ik heb ook net een kaartje in dat 'Dutch' gemaakt, tof papier he??
    Gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig leuk kaartje, heel mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Fieneke

    Wat ben jij veelzijdig, dit is inderdaad een mooi-lief en stoer kaartje.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk kaartje!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een super leuke kaart
    En wat een super leuke stempel
    uit welke collectie van magnolia komt hij

    liefs Debby ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super schatje ....jammer dat ik pas in december jarig ben ;-)

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke kaart! Leuk die gescheurde strookjes en die wieltjes erbij! Inderdaad een schattig meisje op een stoere achtergrond: leuke combi!
    Groetjes Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontzettend leuk kaartje Fieneke, prachtig!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke Tilda is dat:)! Weer een super mooie kaart, met geweldige details!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje Fieneke, wat heb je die achtergrond leuk gedaan, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een vrolijke kaart! Leuk met die jute en het touw door de wieltjes van Tim Holtz.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatje Fieneke.
    Echt een lieverdje.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuke kaart. leuke details met die stans van tim. erg leuk gemaakt

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat een stoere maar toch vrouwelijke kaart fieneke en wat leuk om weer een magnolia bij jou te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heeeel leuk,ik vind vooral je oog voor details goed.Leuk dat jute aan de linkse kant en datzelfde jute terug laten komen bij de wieltjes,ook het uitknippen van de stempel is heel mooi gedaan.Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke