Pagina's

zaterdag 26 mei 2012

kadootjes

Hallo allemaal, wat een weertje hè! Echt genieten. Toch heb ik tussendoor ook nog wel wat gefreubeld. Ik heb voor de verjaardag van mijn moeder deze tissuedoos versiert en het hartjes vaasje (zie foto's verderop). Aangezien ik verwacht dat mijn moeder voor haar verjaardag toch niet op mijn blog kijkt, kan ik ze wel even laten zien.
Voor beide heb ik papier van Maja design gebruikt. De roze bloemen heb ik gemaakt uit wit linnen papier met creatables en Doohickey's en distress victorian velvet.
De swirls en vlinders zijn ook Doohickey's van magnolia. Het kant is van Marianne design. De rozen heb ik gemaakt met een stans van Tim Holtz (denneappel stans) en er zitten nog wat takjes bij die ik met een creatable heb gemaakt.
De vlaggetjes aan de voorzijde zijn met een Doohickey gemaakt en de letters met een Tim Holtz stans (typeset). De hartjes heb ik gemaakt met lichtgewicht klei. Daarin heb ik een stempel geduwd. De hartjes na drogen gekeurd met distress inkt victorian velvet.
Hieronder nog foto's van het vaasje. In het hartje zit een glazen buisje waar je een bloem in kan zetten.
De bovenzijde
en de voorzijde
Hopelijk gaan de kadootjes in de smaak vallen.Ik moet er nog een keer een kaartje bij maken, om het geheel compleet te maken. Nu ga ik lekker genieten van het mooie weer en deze vrije dagen vast ook nog wel wat knutselen.


Zonnige groetjes vanuit Brabant,
Fieneke

12 opmerkingen:

  1. Ohhhh Fieneke, deze crea is ook al weer zo mooi!!! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Fieneke
    Dit ziet er prachtig mooi uit.
    Echt schitterend.
    Heb een heel fijn pinksterweekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, wat zal je moeder blij zijn met deze prachtige cadeautjes, heel mooi gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zien er allebei schitterend uit zo!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vooral die versierde tissuedoos vind ik een geweldig idee!
    Groetjes, Elen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAUW Fieneke,wat een romantisch setje,het heeft mijn hart gestolen,ik vind beiden erg mooi maar zo'n hart met een vaasje er in dat had ik nog nooit gezien,geweldig,geweldig wat een creativiteit,fijn weekend en als je je verveelt zal ik mijn adres mailen voor zo'n setje;-)hihi....
    groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Fieneke! Die bloemen!! dat vaasje!! Wauw!
    Nu maar hopen dat jullie mam niet stiekem op je blog spiekt....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Fieneke

    Wat is dit een prachtig setje, superleuk vaasje, je hebt er echt iets mooi's van gemaakt.
    Je kaart uit je vorige post is ook al zo mooi, ik houd enorm van rozen.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waauuwww wat ontzettend mooi zeg, daar zal je moeder erg blij mee zijn, dat vaasje vind ik helemaal prachtig!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. PRACHTIG zeg!!!!!
    Ik weet wel ZEKER dat ze in de smaak vallen!!!!!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat een schitterende kado's zeg, wat zal je moeder daar blij mee zijn, je bloemen zijn ook zo mooi, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohh wauw wat heb je dit schitterend gemaakt. Zo romantisch en zoveel mooie details om naar te kijken. Wat zal je moeder blij zijn!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke