Pagina's

vrijdag 18 mei 2012

Roze hartjes en mereltjes

Weer een dylusions spray inkt kaartje. Dit keer in combinatie met een stans van Tim Holtz, stempels van Inkido en Artspecially (tekst).
Zowel de achtergrond als de uitgestanste hartjes heb ik bewerkt met dylusions. De vleugels heb ik zilver gemaakt met paintdabber. De tekst heb ik gestempeld en met zilverkleurige embossingpoeder bewerkt.
Langs de randen nog wat paintdabber en een enkel hartje met een zilverkleurige gelpen ingekleurd.
Ik vind hem weer leuk geworden.


En dan nog iets leuks, gisteren heb ik onderstaande foto gemaakt van een merelnestje in onze klimop heg. Ik denk dat de mereltjes net uit het ei waren. Lief hè. Vader en moeder merel vliegen nu de hele dag druk op en neer om de jongen van de nodige wormpjes te voorzien. 
Geniet alllemaal van het lekkere zonnetje!
Groetjes Fieneke

6 opmerkingen:

  1. Wat is die foto gaaf van die kleintjes en zo mooi van kleur, heel bijzonder. Je eigen creatie is weer helemaal top!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk die foto van de baby-merels bij jou in de tuin! Je kaartje is een plaatje! Prachtig van kleur.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige foto van de mereltjes....en de kaart is zoals altijd weer geweldig.

    groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart! En bij die foto van de mereltjes smelt ik...superlief!
    Groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Fieneke

    Wat een mooi kaartje met deze hartjes en weer een hele mooie tekst.
    En wat gaaf dat je dit van zo dichtbij mag meemaken, die lieve kleine mereltjes.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is PRACHTIG, en de foto zoooooooooooooooo mooi en vertederend!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke