Pagina's

zaterdag 9 juni 2012

duizend X geluk

Hallo allemaal, 
Vandaag een dylusions label om te laten zien. Ik heb de achtergrond gemaakt disposable poetsdoekjes (gekregen als reclame), deze heb ik bespoten met dylusion spray. Daarna opgeplakt op een label.
De afbeelding heb ik ook gemaakt met een combinatie van een aantal dylusionstempels.
De stempels heb ik ook ingekleurd met de dylusions spray inkt. Nog een aantal witte accenten erop aangebracht en een lintje in dezelfde kleuren gekleurd om eraan te hangen. De tekst stempels is van art specially.


Voor iedereen weer een heel fijn weekend!
Groetjes Fieneke

9 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt in mooie zomerse kleuren! Groeten, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat heb je er weer een bijzondere mooie creatie van gemaakt, heel apart, maar zo leuk!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kleuren combi zeg...knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook dit is weer een leuk idee,Fieneke!En idd mooie kleuren!
    Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dag fieneke, ik kom via via op je blog.. wil ik me volger maken, en kijk, ik ben het al ! hihihi... wilde nog even kwijt, dat je superkaartjes nog gemaakt hebt tussentijds ! heel erg mooi, de fietskaart wil ik ook wel een keertje uitproberen, hij is toppie
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAUW wat SUPERGAAF zeg Fieneke!!!!
    Mooie kleuren en het rokje is super verzonnen!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige tag! Kleur en stempel zijn super.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhhh Fieneke, wat heb je dit weer bijzonder mooi gemaakt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke