Pagina's

zaterdag 10 november 2012

Volgende kerstkaarten

Dit keer wat alternatievere kerstkaarten om te laten zien. De achtergrond van deze kaarten heb ik gemaakt met Dylusions inkt en een template. De stempels zijn van Dylusions (kerststempels) in een combi met andere stempels van Dylusions. De tekst is een stempel van Marianne design. Deze heb ik met versamark gestempeld en met witte embossing poeder bestrooit.
Nog op een paar plaatsen wat glitterlijm en geplakt op wit kaartkarton. Zo zijn twee hele andere kerstkaarten ontstaan.
Iedereen weer groetjes en nog een fijn weekend,
Fieneke

15 opmerkingen:

  1. ik vind ze helemaal te gek:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh die zijn leuk zeg !!! Hele moderne kerstkaarten !!!!
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt schitterend Fieneke! Wat een leuke kerstkaarten! Mag ik eens vragen wat voor papier jij gebruikt voor je Dylusions? Ik vind het lastig om papier te vinden ervoor. Het moet wat dikker zijn en niet te absorberend heb ik gemerkt, maar ik ben er nog niet echt uit. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerds,vooral de bovenste vindt ik gaaf!!lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grappige kerstkaarten! Dit is tenminste weer eens wat anders. Leuk hoor.
    Groetjes! Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het alternatieve spreekt me wel aan Fieneke...leuke kaarten!

    Goede zondag, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind ze 100% GAAF, zo mooi vanb kleur, mooie achtergrondjes en super leuke stempels.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. HAHA wat zijn deze VETCOOL zeg, echt GEWELDIG gewoon!!!
    Gr Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwwww wat zijn ze weer gaaf!!! Dat roze knalt eruit!!!

    Groejtes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fieneke dit is super super gaaf gedaan. Wat een aparte, mooie en vrolijke kerstkaarten.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauwwwwwwwwwwwwwwwww Fieneke wat een super leuke en aparte Kertskaarten.
    Vind ze grandioos.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vrolijke en grappige kerstkaarten de ontvangers zie ik al genieten met een lach op hun gezicht, heel mooi en origineel!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke