Pagina's

zondag 21 april 2013

Jofy en Stampotique

Hoi bloglezers,
Dit keer, ja ik kan het niet laten, weer kaartjes met de Jofy stempels. Dit keer heb ik de bloemen gecombineerd met stempels van Stampotique. Beetje eigenwijze bloemen, met eigenwijze "monstertjes" vond ik wel bij elkaar passen. Ik heb eerst de monstertjes gestempeld en gemaskerd, daarna de bloemen en het gras gestempeld.
Vervolgens de bloemen ook gemaskerd en de achtergrond een kleurtje gegeven met distress inkt. Daarna de maskers weggehaald en alles in gekleurd met distress inkt.
Als laatste nog een tekst toegevoegd. Ik ben blij met het eindresultaat. Het laatste monstertje is mijn nieuwste Stampotique aanwinst (lief hè?!). 

Iedereen nog een fijne zondag en tot een volgend blog bericht.
Groetjes Fieneke

11 opmerkingen:

  1. Liebe Fieneke,
    deine Karten sind herrlich und so lustig...
    Danke für mein Grinsen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes !! Geweldig zoals je de stempels gecombineerd hebt. Erg origineel !!
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Fieneke, geweldig je kaartjes, en die teksten ook zo leuk. Ben zéér jaloers op je varkentjes monstertje. Wat zijn ze toch leuk hè, de Stampotique stempels. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow ze zijn schitterend, leuke combinatie inderdaad!
    ik vind ook die tekst gaaf,haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastisch Fieneke, en ja die stempels gaan perfect met elkaar , vind ik ook, hele mooie kleuren heb je bij elkaar gebracht ik vind je kaartje schitterend!!

    Groetjes

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze gaaf! Snap dat je weer aan de gang wilde met de Jofy stempels. Ze combineren trouwens perfect met die van Stampotique. Tof!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super super gaf Fieneke en wat een leuke combiantie die stepels zo bijelkaar.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat heb je dit goed gecombineerd!! Echt een super serie!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke