Pagina's

dinsdag 15 oktober 2013

Dag 2, Creative Chemistry 102


De resultaten van de achtergronden van de workshops van dag 2 van Creative Chemistry 102.
Wat een super leuke technieken allemaal weer. Mij weer heerlijk kunnen uitleven.
Helaas heeft mijn Cuttlebug het gisteren begeven. Het oppimpen van de tags moet daarom nog even wachten.Ik kan er natuurlijk wel op stempelen, maar wat uitgesneden elementen erop vind ik ook altijd wel leuk. Maar ik vind het wel leuk om de achtergronden (de technieken uit de workshop) te laten zien.

tag 1: Mixed-Media layering

tag 2: embossing with stencils

Embossing through stencils  (erg leuke techniek, helaas zie je de embossing poeder niet zo goed op de foto)

tag 4: stencil stamping

tag 5: stencil sketching

tag 6: ink monoprint

tag 7: paint monoprint

Dag 3 laat nu wel even op zich wachten, enerzijds omdat ik ook andere dingen moet gaan doen ;) , anderzijds omdat ik geen labels meer in voorraad heb. Deze had  ik zelf gemaakt met mijn cuttlebug....
Maar zo gauw de tijd en de labels er weer zijn ga ik weer verder met de workshops want het is super leuk om te doen. Een aanrader voor alle Tim Holtz fans.

Groetjes Fieneke

9 opmerkingen:

  1. Super mooie achtergronden Fieneke.
    Dat zullen strakjes weer hele mooie en aparte tags worden.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meine Güte, Fieneke, was sind die Tags schön...

    Groetjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele kleurrijke super mooie labels Fieneke, mijn voorkeur gaat naar de spinneweb!! Prachtig gewoon!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn echt SUPER GAAF zeg, en ook heel mooi van kleur!
    Gr Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er weer gaaf uit Fieneke, balen van je cuttlebug, toen die van mij kapot ging stond er dezelfde dag weer een nieuwe, ik kan niet meer zonder.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je twee dagen super bezig geweest met technieken Fieneke...erg mooie resultaten zeg! Een feestje om al deze achtergronden te bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, dit is super!! Benieuwd naar het eindresultaat. Balen van je CB zeg!!

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Fieneke, wow wat een geweldige tags. Heb die hieronder ook uitgebreid bewonderd. Is dat die online workshop van Tim Holtz?? Heb ook overwogen om die te gaan volgen. Het ziet er allemaal erg verleidelijk uit. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke